Objetius: |
Comprendre que les activitats que es realitzen en els centres i residències de servicis socials són part d'un tot, en el qual es troben estretament vinculades entre si. Aconseguir la participació i implicació en la gestió per processos de totes les persones que intervenen en el seu desenrotllament, en el marc del SBQ. Implantar una cultura de mesurament de resultats i establir les accions de millora contínua que permeten millorar constantment, com s'arreplega en el principi de millora contínua del SBQ. Desenvolupament de competències digitals 1.3 |
Contingut: |
- Introducció a la gestió per processos en el SBQ. - Els requisits del SBQ en la gestió per processos. - El procés. Elements d'un procés. - Tipus de processos. - El mapa de processos. - Procés i PDCA (Cicle de Deming). - Documentar un procés. Planificació. - Documentar un procés. Fitxa de procés. - El desenrotllament i acció d'un procés. - El procediment. Què és un procediment? - La fitxa de procediment. - La gestió per processos. Introducció. - Requisits del SBQ en la gestió per processos. - Documents i registres. - El necessari canvi en la cultura de l'organització. - La transició als processos. - La comprovació i avaluació del desenrotllament d'un procés. - Actuar sobre el procés per a la millora. |
Dirigit : | Grups A1, A2, C1, C2 i APF |
Hores formació: | 25 |
Participants: | 35 |
Lloc: | València |
Data: | A determinar |
Nre. d'edicions: | 1 (1 València) En línia |
Impartit per: | IVAP |
Requisits: | Centres de serveis socials: Inclusió, majors, majors dependents, discapacitat, infància i adolescència. |