IVAP - 2019 - Sol·licitud de Cursos - Formació Específica

2016 - CULTURA LABORA ATENCIÓ PERSONALITZADA

Objetius: Objectius generals:
Mostrar LABORA com a organisme de prestació de serveis.
Fomentar la cultura de col·laboració dins dels espais LABORA.
Fomentar una actitud proactiva en l'acompliment del treball.
Motivar cap a una actitud de servei al ciutadà.
Millorar les habilitats de comunicació, maneig d'expectatives i resolució de conflictes. Dotar els participants d'eines que els permeten realitzar un diagnòstic de necessitats de l'usuari.
Contingut: - Avantatges del treball col·laboratiu.
- La proactivitat en el lloc de treball i en la cultura organitzativa.
- Detecció de necessitats de l'usuari. L'empatia.
- Habilitats d'atenció al públic. L'escolta activa.
- Maneig de les expectatives de l'usuari.
- Gestió de conflictes.
Dirigit : Grups A1, A2, C1, C2 i APF
Hores formació: 20
Participants: 20
Lloc: Alacant, Castelló i València
Data: A determinar
Nre. d'edicions: 3 (1 Alacant, 1 Castelló i 1 València) Presencial
Impartit per: IVAP
Requisits: Personal dels Espais Labora del primer nivell d'atenció a usuaris

Tornar