Objetius: |
Objectius generals: Mostrar LABORA com a organisme de prestació de serveis. Fomentar la cultura de col·laboració dins dels espais LABORA. Fomentar una actitud proactiva en l'acompliment del treball. Motivar cap a una actitud de servei al ciutadà. Millorar les habilitats de comunicació, maneig d'expectatives i resolució de conflictes. Dotar els participants d'eines que els permeten realitzar un diagnòstic de necessitats de l'usuari. |
Contingut: |
- Avantatges del treball col·laboratiu. - La proactivitat en el lloc de treball i en la cultura organitzativa. - Detecció de necessitats de l'usuari. L'empatia. - Habilitats d'atenció al públic. L'escolta activa. - Maneig de les expectatives de l'usuari. - Gestió de conflictes. |
Dirigit : | Grups A1, A2, C1, C2 i APF |
Hores formació: | 20 |
Participants: | 20 |
Lloc: | Alacant, Castelló i València |
Data: | A determinar |
Nre. d'edicions: | 3 (1 Alacant, 1 Castelló i 1 València) Presencial |
Impartit per: | IVAP |
Requisits: | Personal dels Espais Labora del primer nivell d'atenció a usuaris |