Objetius: |
- Mostrar les claus més importants per a la transmissió d'una idea, un projecte, o qualsevol altre tipus de missatge. - Estudiar casos reals en què els missatges es comuniquen de manera eficaç. - Ensenyar, de forma pràctica (aprendre fent) un mètode visual i intuïtiu per a dissenyar l'estratègia i dur a terme una comunicació amb èxit. |
Contingut: |
Transmissió d'un missatge de forma eficaç independentment del mitjà o del lloc on la comunicació tinga lloc. Assimilació de la manera més directa i efectiva de transmetre els conceptes i idees d'un missatge. Estratègies basades en els mecanismes a través dels quals el nostre cervell desperta l'atenció, s'emociona, memoritza, i assimila qualsevol tipus de missatge. Estudi d'aquests mecanismes de neurociència. Claus i recursos per a una bona comunicació, i estratègies basades en aquests. Exercicis pràctics. |
Dirigit : | Grups A1, A2, C1, C2 i APF |
Hores formació: | 30 |
Participants: | 30 |
Lloc: | València |
Data: | A determinar |
Nre. d'edicions: | 1 (1 València) Mixta Presencial / Telepresencial / En línia |
Impartit per: | IVAP |