Objetius: | Conscienciar els alumnes sobre la importància de la gestió de qualitat i la seua aplicació a l'àmbit públic. |
Contingut: |
- Els fonaments teòrics de la gestió de qualitat, l'evolució històrica del concepte de qualitat i els seus principis fonamentals. - El ciutadà com a "client" dels serveis públics; les seues necessitats i expectatives. - La importància de les persones en l'organització; la seua satisfacció i motivació; la formació, la comunicació i el reconeixement. - L'enfocament de gestió per processos i l'orientació a resultats. La importància del mesurament, objectius i indicadors. - La planificació i millora de la qualitat. La seua importància. La missió, visió i valors de l'organització. La constitució d'equips o grups de millora i la utilització de eines bàsiques de qualitat per a les pràctiques de millora. Els sistemes de certificat, acreditació i autoavaluació. |
Dirigit : | Grups A1, A2, C1, C2 i APF |
Hores formació: | 25 |
Participants: | 35 |
Lloc: | València |
Data: | A determinar |
Nre. d'edicions: | 1 (1 València) En línia |
Impartit per: | IVAP |